Denk jij ook om een live chat functie toe te voegen aan je website? Laat dan je livechat uitbesteden. Vele ondernemers waren je voor. Het is namelijk de beste manier van klantenservice aangezien het snel, makkelijk en betaalbaar is. Voor klanten is het laagdrempelig en anoniem, dus vele klanten verkiezen een live chat boven een telefonisch gesprek. Heb je echter niet de mankracht om de chat te beheren? Laat dan de Live chat uitbesteden voor een optimaal resultaat.

Voordelen van live chat uitbesteden

Bezoekers van websites lopen vaak rond met vragen of hebben twijfels over een bepaalde aanschaf wel of niet te doen. Daarin hebben zij een stukje bevestiging nodig. Ze willen gevonden hebben wat ze zochten en willen het liefst zo snel mogelijk antwoord. Door je livechat uitbesteden kan je je potentiële klanten direct helpen, wat je een hoop nieuwe klanten oplevert. Door het livechat uitbesteden heb je direct een proactief gesprek met de klant.

Er wordt namelijk niet gewacht tot de consument zelf actie onderneemt. De bezoeker kan direct zijn of haar vragen stellen en door de snelle reactie wordt de lead warm gehouden. Een hele belangrijke reden om je live chat uit te besteden is dus dat je een stuk meer klanten binnenhaalt. En meer klanten binnenhalen is wat elk bedrijf graag wil! Meer klanten betekend namelijk meer omzet!

Een andere reden om je livechat uitbesteden is vanwege de uitgebreide verslaggeving die het bedrijf voor je doet. Daarin staat bezoekersinformatie vermeldt zodat je altijd zelf contact kunt opnemen met de bezoekers wanneer het  jou uitkomt.

Uit onderzoek blijkt dat door live chat uitbesteden u bedrijf 250% meer leads binnenhaalt. Waarom zou je dus niet je livechat uitbesteden?

Reden genoeg

Live chat uitbesteden is dus de oplossing als je graag wilt genieten van de voordelen van Live chat, maar niet de expertise hebt om dit zelf uit te voeren. Je medewerkers dienen getraind te worden in dienstverlening en service gerichtheid. Daarnaast dienen je medewerkers bereid te zijn ook buiten de reguliere openingstijden te werken. Als het voeren van gesprekken niet bij het takenpakket hoort van uw medewerkers dan is het dus aan te raden de Live Chat uit te besteden.

Service

Door je livechat uitbesteden krijg je meer klantvertrouwen en een hogere respons. Bedrijven zoals Bconnect verschaffen uitmuntende service en leveren kwalitatief hoge leads. Hierdoor kan naast de omzet door je huidige klanten ook de omzet door nieuwe klanten een grote groei doormaken. Je livechat uitbesteden biedt dus alleen maar voordelen. Vandaar dat vele ondernemers je voor zijn geweest. Wacht niet te lang en begin vandaag nog met je livechat uitbesteden!